Klachten

Yarnbag.nl heeft als streven de meest klantvriendelijke website voor garenverwerking te zijn. Daarom behandelen wij een klacht als een kans om een teleurgestelde of ontevreden klant tevreden te maken en onze dienstverlening te verbeteren.

Hoe meld je je klacht?

Heb je een klacht over yarnbag.nl, een product, service of levering? Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen in de week berichten. Stuur dan een bericht naar klantenservice@yarnbag.nl of Facebook chat met daarin:

De bestelgegevens.
Een duidelijke omschrijving van de klacht.
Je contactgegevens, zodat wij jou kunnen bereiken.

Bereikbaarheid klantenservice

Maandag: 8:00-17.00 Direct bereikbaar
Dinsdag: 8:00-17.00 Direct bereikbaar
Woensdag: 8:00-17.00 Direct bereikbaar
Donderdag: 8:00-17.00 Direct bereikbaar
Vrijdag: 8:00-17.00 Direct bereikbaar
Avonduren en Zaterdag/Zondag:Mails en chat berichten zullen op gezette tijden worden beantwoord.