YarnbagYARNBAG

Verzenden en retourneren

Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,95 inclusief BTW voor bestellingen met een waarde tot € 50,-. Bij bestellingen met een waarde van € 50,- of meer brengen wij voor verzending binnen Nederland geen verzendkosten in rekening. De verzendkosten binnen België bedragen € 7,95 inclusief BTW voor bestellingen met een waarde tot € 55,-. Benieuwd naar verzendkosten naar bijvoorbeeld Duitsland of Luxemburg? Neem contact met ons op en dan zoeken wij de exacte kosten voor je op.

PostNL

Alle bestellingen worden verzonden via vervoerder PostNL. Ver uit de meeste bestellingen worden verzonden via een brievenbuszending. Deze verzendmethode is enkel mogelijk wanneer de gehele bestelling baat heeft bij vacuüm sealing. In enkele gevallen zal een bestelling verzonden worden als pakket en dient er iemand thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Track & trace

Omdat de meeste bestellingen als brievenbuspost zendingen worden verstuurd zal je geen track & trace van ontvangen. Mocht je vragen hebben over de verzendstatus van je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

Voorraad producten

Indien producten een lange(re) levertijd hebben wordt je daar per e-mail over geïnformeerd. Je bestelling wordt pas verstuurd zodra alle producten voorradig zijn, tenzij een of meerdere producten een dermate lange levertijd hebben dat het niet redelijk is voor jou om daarop te wachten. In dat geval zullen we contact met je opnemen.

Bezorgtijden

Bestellingen die betaald zijn met iDeal op werkdagen vóór 16:00 uur zijn afgerond, worden (mits de producten op voorraad zijn) nog dezelfde dag verstuurd. Het pakket wordt normaal gesproken de volgende werkdag bij jou thuis afgeleverd. Helaas kunnen wij je niet garanderen dat je het pakket de volgende dag in huis zult hebben. We vertrouwen hierin op de diensten van de vervoerder.

Bezorging rondom feestdagen

De periode rondom de feestdagen zijn ook voor een vervoerder als PostNL een drukke periode. Daarnaast worden er op geselecteerde feestdagen vanzelfsprekend geen post en pakketten bezorgd. Mocht je twijfels hebben of jij je bestelling op tijd binnen zal krijgen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgmogelijkheden naar het buitenland

Wil jij een bestelling willen laten bezorgen in België, Duitsland of een ander prachtig land? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag om te bekijken wat de verzendmogelijkheden en eventuele extra kosten zullen zijn om de bestelling naar jou bestemming te krijgen.

Bestelling annuleren

Mocht je jouw bestelling willen annuleren dan kan je dat doen door contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@yarnbag.nl. Indien de bestelling al is overgedragen aan de vervoerder is het niet mogelijk de bestelling te annuleren. Wel kan je de bestelling retourneren.

Zichttermijn

Iedere klant heeft het recht zijn of haar bestelling te retourneren. Hiervoor heb je een zichttermijn van 14 dagen. Is het product niet wat je ervan had verwacht? Dan kan je deze tijdens deze 14 dagen, mits het product in originele staat verkeerd, het product retourneren. Dit betekent ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking. Je dient binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling Yarnbag te informeren over jouw wens om de bestelde producten te retourneren. Je hoeft enkel een e-mail te sturen naar klantenservice@yarnbag.nl met daarin het bestelnummer en de reden van retourneren.

Terugstorten

Indien je de gehele bestelling in originele staat wenst te retourneren, zullen wij het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terugstorten op jouw bankrekening. Indien je slechts een onderdeel van je bestelling in wenst te retouneren, zullen wij enkel het verschuldigde deel van het aankoopbedrag terugstorten. Wij storten deze kosten terug op jouw bankrekening op het moment dat wij de retourzending hebben ontvangen. Afhankelijk van jouw bank kan het enkele werkdagen duren voordat dit bedrag op jouw rekening te zien is.

Retourkosten

De kosten en het risico voor de retourzending zijn voor jouw eigen rekening. Om onnodig hoge kosten te voorkomen bij jouw retourzending, vragen wij de retourzending in originele verpakking terug te sturen. De verzendkosten van vacuüm verpakte producten zijn namelijk hoger wanneer deze uitgepakt worden geretourneerd. De omvang van de zending zal groter zijn, waardoor de vervoerder hogere verzendkosten in rekening brengt.

Mocht je ergens vragen over hebben dat kan je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@yarnbag.nl.

verzenden